Erotik 69 Hikaye

Merhabalar ben berk…uzun zamandır bu siteyi takip ediyorum ve cok beğeniyorum….lafı cok uzatmadan gerçek bir anımı anlatmak istiyorum…inanmayanlarda umrumda değil böyle bi cabaya girmeden :) hikayeme geçiyorum… ben 27 yasında evli 1.71 boyunda 70 kilo eh yakışıklı sayılacak en azından dikkat ceken dövmeli küpeli biriyim…işim gereğide eğlence sektöründe calıştığım için eve geç gelen yada
(more…)

Çekıcı Bayan

merhaba ben kıbrıstan size bir hikaye anlatacam.ben unıversıtede okuyan mavi gözlü sarışın bır gencım ,ben telefon borcumu odemek ve bursumu cekmek için devamlı bır bankaya giderdım.araya yaz tatılının gırmesıyle bankaya uğrayamadım , okulların yenıden açılması ılee bankaya yenıden gittim ,

ordakı bayan benım uzun zamandır uğramadığımı soledı ve bayan hemen adımı hatırladı ve oğle arasına kadar bayanı bankadan çıkmasını bekledım baktım bayan otobus bekelr durakda

arabamı yanına çekerek nereye hamfendı deyınce benı hatırladı .onu gideceği yere goturmek istedım

o da teretusuz kabul etti yolda giderken bana beni çok tahrık edıcı seyler soledı benım mal tabıı kı dırek oldu, başladım okşamaya onu bıraz ıtıraz etsede oda benım malı okşamaya başladıı ve bekar olduğunu yalnız yaşadığını soledıı ve evdenbi şey unuttuğunu soledii ve onu evıne goturdum kapıyı girincee yapıştım dudaklarına ve

amına elımı attığımdaaamı ıslak dı 30 dk yalaşdıktan sonraa başaldı ınlesın sık benı dıyee bır sokuştaa 21 cm yarrağımı içine aldıı oyle bır çığlık attı evdekı camlar kırıldı zannetım 1 saat kadar sikdikden sonraa işine goturdum onunla artık her gece sikerim ve ben zaten playboydum burdaa hem jugololukda yapardım.

şaziyenin içine öyle bir girdimki okumanız gerek

Slm ben Koray.Sitenizdeki gelişmeleri yakından takip ediyorum.Şimdi size başımdan geçen gerçek bir olayı anlatacağım.

Şu an üniversitedeyim fakat ilkler özeldir. Lise 2 deyken sınıfımızda Şadiye adında bir kız vardı.Okulun bütün erkekleri ona hastaydı.Sınıfta önündeki sıralara oturmak için meydan savaşı çıkar; merdivenlerden inerken merdiven altında izdiham çıkardı.

Şadiye’yi tanımlamak gerekirse 1.63 boyunda balık etli dolgun memeli aya benzeyen götüyle tüm dikkatleri üstüne çeken biriydi.Eteği hep dizinden bi karış yukarıdaydı uyarmama rağmen “amaaan bi de ona para mı vericem” derdi ben de iyi iyi derdim:)Şadiye karşı apartmanda oturduğu için her sabah beraber gelir giderdik herkes bana imrenirdi.Fakat

Şadiye’nin dikkatini bir türlü çekemezdim. Artık dayanamaz oldum. Şadiye’yle ilgili fantazi kurmaktan geceleri gözüme uyku girmez oldu 31 çekmekten hal derman kalmıyordu. Bir gün derste Şadiye’nin dizinden bir karış üstündeki eteği açılmıştı her zamanki gibi. Tüm erkekler dersi bıraktı Şadiye’yi izlemeye koyulmuştu.

Bana haber geç geldi bu sırada arkadaşları olayı farketmiş Şadiye’ye söylediler o da duyunca etrafına baktı ve beni bakarken yakaladı(Bu arada dersi bırakıp Şadiye’yi izleyen sınıf nasıl olduysa bi anda kafalarını çevirmişler kabak benim başıma patladı:)) çok utanmıştım. Her sabah beraber geliyorduk okula. Artık benimle bir daha konuşmayacağını düşünüyordum. Sonraki sabah çağırmadım. Ama derste yanıma gelip “bu sabah beni neden çağırmadın?” dedi.

Ben de geç kaldım diye kesip attım.”Sana kızmadım bundan utanılacak bir durum yok” dedi. Şaşırmıştım ve hoşuma da gitmişti bugünden sonra Şadiye’yle ilgili duygularım artık dayanılmaz hale gelmişti.Bu olaydan bir hafta sonra okul nöbetçiliğim gelmişti Şadiye benim bir sıra önümde olduğu için okul nöbetçiliğini ikimiz yapıcaktık öğle zili çaldı ve herkes dışarı çıktı okulda ikimizden başka kimse kalmamıştı.

Okul girişinde tek bir masa vardı ve ikimiz de o masaya oturmuştuk. Yine o kısa eteğini giymişti. Fantazilerim yine doruk noktasına ulaşmıştı tek fark bu sefer Şadiye yanımdaydı. Bacak bacak üstüne attı eteği kalçasına kadar açıldı. Bakarken yine yakalandım fakat ilginç hiçbir tepki göstermediği gibi eteğini de düzeltmedi. Benim 16’lık artık dimdik olmuştu. Saklamaya çalışıyodum ama o kadar belliydi ki Şadiye’nin bunu farketmesi çok uzun sürmedi.

Gördü güldü “alt tarafı külotlu çorap ne anlıyorsunuz ki bakmaktan” dedi. Ben de yok canım marifet çorapta değil bacaklarda dedim. Sadece güldü birşey söylemedi ben de bundan cesaret alarak titreyerek elimi bacaklarına attım. Eteğini yavaş yavaş yukarı kaldırdım sesini çıkarmadı. Şadiye de dayanamayıp elini benim 16’lığa atmıştı. Bir yandan vajinasını okşarken diğer yandan da dudaklarına küçük öpücükler konduruyordum.

Şadiye yavaş yavaş inlemeye başlamıştı. Bir anda titreyerek boşaldı. Şadiye külotlu çorabına kadar ıslanmıştı. Tam o sırada zil çaldı fakat ben boşalamamıştım. alet kaya gibi olmuştu ve bu halde dolaşamazdım kasıklarım mahvolurdu. Hemen tuvalete koşup otuzbir çektim. Döndüğümde hocalar gelmişti. Müdür yardımcısı gelenlerin kayıtlarını tuttunuz mu dedi ben de tabiki de hocam hiç kaçar mı dedim öyleydi tabi hiç kaçar mı?:) (more…)

Teyzemi çadırda siktim

Merhaba öncelikle yazdığım hikaye tamamı ile gerçektir hiç bir yerinde sallamasyon ve uydurma yoktur…ben 19 yaşında 1.85 boyunda kumral arkadaşlar tarafından yakışıklı diye nitelendirilen bir erkeğim…teyzem ise 32 yaşında evli bir çocuk annesi, 1.70 boyunda 50-60 kg aralığında dolgun kalçalı taş gibi bir kadın..her fırsatta yakışıklılığımı dile getirir beni bu durum deli ederdi.. Hikayeye geçecek olursak…Yaz şenlikleri vardı bizim aileler de yoğun iş stresi sebebi ile 1 haftalığına katılmıştı bu şenliklere..eniştem ise 3 aylık almanya seferine çıkmıştı iş sebebi ile.sadece ilk gün bizle kalıp gitti..toplam 3 çadır vardı bizde, kampta ise toplamda 25-30 taneyi buluyordu..salı gecesi bütün kamp anlaşmıştı ve masa kuracaklardı.. kasa kasa içkiler geldi.. herkes masadaydı sadece ben içmiyordum..o kadar büyük masa görmemiştim hayatımda..kendimi zor tutuyordum içmemek için çünkü yararlanmak istiyordum bu geceden.. neyse teyzem çok geçmeden kafayı buldu..aldım teyzemi çadıra götürdüm hemen attı kendini yatağa hiç bir şeyden habersiz yüzüstü uzanmış uyuyordu..ben ise onun o muhteşem kalçasına bakmaktan kendimi alamıyordum..teyzemi ara ara yokluyor kalçalarını elleyip zevke geliyordum.. Hemen bacaklarına oturdum..kalçalarını okşamaya başladım..çok güzel dolgun ve bir o kadarda yumuşak kalçaları vardı.. hemen pantolonunu indirdim benim aleti kalçalarına sürtmeye başladım.müthiş zevk alıyordum teyzem ise alkolun verdiği uyuşukluk ile uyuyordu ben hala yarağımı amında gezdiriyordum..benimki de ateş gibi olmuştu.. ve anlamadan boşaldım hemen..hiç bu kadar fazla döl çıkmamıştı benim aletten..neyse ben biraz harekete geçmek istedim benim sıcak aleti teyzemin amına soktum…oda ne teyzemin amı kaynar derece de sıcaktı..ben gitgellere başlamıştım teyzem ise uyandı o sırada ben kendimden geçmiş bir halde devam ediyodum teyzem ise ses çıkarmıyor zevk almaya bakıyordu inanılmaz yumuşak kalçaları vardı bir yandan kalçalarını avuçluyordum bir yandan sikiyordum.inanılmaz derecede zevk alıyordum… teyzem biraz kendine geldi gülümseyerek kalktı sonra benim aleti emmeye başladı ben bu durumu sevmediğimden fazla dayanamadım teyzem alkollü olduğu içinde fazla pozisyon yapamıyordum ama oda sikişmek istiyordu nede olsa 3 ay daha sikişemeyecekti.. teyzem yan yattı bende hemen arkasına geçtim ve benim aleti yine daldırıyordum teyzemin sıcacık amına..teyzem ise uyku ile karışık zevk almaya çalışıyordu.. ben ise çadırında verdiği akustik ile daha bir sert sikiyordum teyzemi.. ben onun yumuşacık kalçalarına hastaydım götünden becermek istiyordum.. yine yüzüstü yattı..ben bu sefer götüne sokmaya çalışıyordum ama hem teyzem bağırıyor hem ben bağırıyordum..girmiyordu..evde olsak hemen bir çözüm bulurdum ama burda yapacak başka bir şey yoktu..herşeyi göze alarak teyzemin ağzını elimle kapattım ve son derece sert bir hızla daldırdım teyzemin bağırışı kadar benimde yarağım acımıştı bunun etkisi ile biraz bekledim o sırada taş gibi memelerini avuçluyordum..sanki memeleri onun değil bir başkasınındı..kalçaları yumuşacık memeleri ise çok sertti..bende “am buldun kıllısını arıyon!” felsefesine dayanarak sikişe devam ettim.götü biraz genişlemişti..ben ise fena hale gelmiştim..git gellere devam ettim ve götüne saatte 100 kmh hızda menilerimi yolladım..ama devam ediyordum çok güzel kalçaları vardı bırakmak istemiyordum..saat gece 2 suları idi..masa toplanıyor bende hafiften etrafı temizlemeye bakıyordum.teyzem ise hadi devam edelim diyip duruyordu..neyse çadıra 3 kişi daha geldi,tanımıyorduk.. çadır ortadan fermuarlıydı bize baktılar uyuyorlar ortadaki fermuarı çekip yattılar onlar daha beter sarhoştu..bir an onlarıda becermek geldi aklıma ama yanımda müthiş doldun kalçalı teyzem varken oraya gitmek ihanet olurdu benim için..ben ise 3-4 yıldır hayalini kurduğum teyzemin kocası gibi olmuştum sabah güneşi yeni yeni aydınlatıyordu çadırı uyandım..teyzem kalçasını bana yaslamış uyur durumdaydı bende ne kadar sikişme isteği olsada fena halde bitik durumdaydım..bu fırsatın bir daha elime geçmeyeceğini bilerek devam ettim.. teyzemin kumaş pantalonunun üzerinden götünü okşuyordum hala beni ister durumdaydı teyzem..sonra biraz kendine geldi bana yüzünü dönü..ikimizde yan yatmış öpüşüyorduk..ben onun çilekli dudaklarını yiyordum oda benim dudaklarımı ısırıyordu..her ısrışında beni bağırttın bende sana acı vericem dercesine sertleştiriyordu darbelerini..ben ise o muheteşem götünü avuçlamaya devam ediyordum..götü avuçlarımda dans ediyordu inanılmaz derecede yumuşaktı.. daha önce hiç bu kadar yumuşak göte çakmamıştım ve bu zevki hiç alamamıştım..teyzem kendine geldiği için olay daha zevkli hale gelmişti üstüme çıktı pantolonunu indirdi ve amını yerleştirdi aletin üzerine..hem öpüşmeye devam ediyor hemde sikiyordum teyzemi..bu sefer teyzem yön veriyordu her şeye..ben zevkini çıkarıyordum.. biraz daha git gel yaptık teyzem de dayanamayıp üzerime yatmıştı ama hala devam ediyorduk..kalçalarını avuçlamaya devam ediyor hemde sikmeye doyamıyordum..32 lik teyzemi..bedenlerimiz birleşmişti artık o üzerimde yatıyordu ben alttan işi devam ettiriyordum..birazda 69 da devam ettikten sonra teyzem uzandı dinlendik biraz..ben ise son parça menilerimi boşaltıp iyice rahatlamak istiyordum teyzem yüzüstü yatıyordu yine hemen altına 2 yastık koyarak kalçasını biraz kaldırdım..bu pozisyon hoşuma gitmiş bir o kadar da zevk vericiydi..teyzemin kalçası sikişmenin etkisi ile bedenime çarptıkça daha da azıyor daha da sikmek istiyordum..yine içine boşaldıktan sonra rahatlamış ama bitik durumdaydık..etrafı temizledik ve uykuya geçtik sabah 6 da yattık akşam 9 da uyandık..teyzem kalktı dudağımdan öptü ben dışardayım canım dedi..ben iyice moda girmiştim.sanki kocasıydım..dışarıya baktım kamp ahalisi ateşin başında otoruyor muhabbet ediyor bazıları çekirdek yiyor bazıları bira içiyordu..benim kalkacak halim yoktu..kasıklarım çok ağırıyordu.zorzahmet kalktım kendimde bir değişiklik hissediyordum ama ne?.. kamptaki kızlar “ne biçim yürüyorsun” diyince değişikliği hissettim..sanki ben teyzemi sikmemiştimde teyzem beni sikmişti yürüyüşüm sesim bile değişmişti..teyzem ise hafiften gülüyordu..o kamp günü teyzemi 3 defa daha becerdim…hayatımın en mutlu günlerini teyzemle yaşıyorum..öğrendiğime göre bizim saf enişte hiç ilişkiye girmiyormuş..teyzeme biraz anlattırdım durumu sonra benle giderirsin dedim eksik günlerini tamam dedi..bundan sonra hep teyzemleyim..1. sınıfa giden kızı var okul bitince bizde kalıcak.. bizim ev 2 katlı bizimkiler üst katta kalıyor..ben ise altta büyük odada yatıyorum..odamda iki yatak var..bilmem anlatabildim mi bu hikayeyi beğenirseniz teyzemle maceralarımı yine yazıcam.. kalın sağlıcakla

kızkardeşime olan aşkım sonunda bana bunları da yaptırdı

Merhabalar ben serkan. 20 Yaşında yakışıklı bir gencim. Bu sitede yayınlanan hikayeleri devamlı takip etmekteyim ve bundan çok zevk alıyorum. Özellikle de ensest hikayeleri okurken zevk alıyorum çünkü bu yanım ağır basıyor. Biraz sonra okuyacağınız hikayeden de anlıyacaksınız zaten. Neyse

   uzun lafın kısası kardeşimi nasıl becerdiğimi size anlatayım.

Kardeşim sibel 17 yaşında liseye giden genc ve güzel bir kız. Bu sene lise 3`e geçti. Haziran ayı annemle babamın evlilik yıl dönümüne rastladığı için tatile çıkmak istediler kardeşime babamları tatile gönderelimde

   kafalarını dinlesinler dedim. Babamlarda bizi tatil için fazla ikna etmeye çalışmadılar zaten onlarda allahtan arıyorlarmış yalnız tatil yapmayı. :) Babamlar .

   tatile çıkmış ev kardeşimle bana kalmıştı. Evde gündüzleri hiç kalmazdım zaten dışarı çıkar gezer eğlenirdim. Akşamda eve gelirken kendime 3-4 tane bira alırdım.

O günde aynı şeyi yaptım ve eve gelirken kendime bira aldım. Kapıyı kardeşim açmıştı içeri geçtim nasılsın canım falan faslından sonra ben odamdayım dedim. Kardeşim içerde televizyon .

   izliyordu ben de odam da biralarımı yudumluyordum. Kapı açıldı ve kardeşim içeri girdi yanıma oturdu. Abi allah aşkına bundan ne zevk alıyorsun dedi. Iç bak hoşuna gider belki dedim. Bilmem ki dedi. Bir bardak doldurdum verdim. Içtiğinde yüzü buruşmuştu ama daha sonra bir tane daha verirmisin abi dedi. Doldurduğumu içiyordu, .

   evde bira varmı dedim. Var abi dolapta getiriyimi dedi. Kalk getir canım içelim dediğimde ayağa kalkmasıyla düşmesi bir oldu.

Sanırım sarhoş olmuştu 2 bardak birayla. Bir şeyin varmı dediğimde yok yok biraz başım döndü dedi ve yere uzandı. Ben gidip

   biraları aldım. Odaya döndüğümde ne göreyim kardeşim yerde sere serpe yatıyor ve eteğinin altından kızlığı görünüyor. Sikim kalkmıştı, belli etmeden yanına oturdum ve iyisin değilmi diye sordum. Iyiyim dedim ya abi dedi. Bir bardak daha içermisin peki canım dedim. Yok saol almıyım dedi. Eee anlat bakalım erkek arkadaşınla aran nasıl dedim. Erkek arkadaşım beceriksizin teki dedi. (Erkek arkadaşı olduğunu bilmiyordum sadece zarf attım)

Beni becermeye kalktı…Hayırdır kız ne oldu söyle bakalım dedim. Geçen gün beni becermeye kalktı evlerine gittik ama

   annesine yakalandık dedi. Ee beceremedimi daha seni dediğimde yok abi ne gezer dedi. Yavaşça elimi eteğinden içeriye soktum ve kalçalarını okşamaya başladım. Abi dur ne yapıyorsun dedi. Erkek arkadaşın seni becerememiş ya ben becereceğim canım dedim. Abi olurmu ki biz kardeşiz falan dedi. Korkma kızlığına dokunmam hem kardeşiz diye sikişmememiz için bir yasakmı var, hem annemlerde yok dedim. Susmuştu sadece

   bekliyordu. Dahada ileri giderek amını okşamaya başladım. Yeni yeni tüyleri çıkıyordu belliydi.

Ayağa kaldırdım ve üzerindekileri çıkardım. Sonrada ben üzerimi

   soyundum ve sadece şortumla kalmıştım. Kucağıma alıp yatağa götürdüm ve sırt üstü yatırıp dudaklarına yapıştım. Dilini profosyonelce kullanıyor beni mest ediyordu. Dilimi ağzında emiyor beni daha da tahrik ediyordu. Erkeğim becer beni demeye başlamıştı bile. Şortumun üzerinden sikimi okşuyordu. Sikim

   çatlayacak gibi olmuştu. Boşalmamak için kendimi zor tutuyordum çünkü daha vardı finale. Kalk okul eteğini giy dedim.

Sizlerde bilirsiniz ki liseli kızların eteği bir erkeği azdırmaya yeter de artar bile. Hemen kalktı ve dolabından eteğini alıp geldim çıplak vücuduna eteğini

   giydi ve kısaltabildiği kadar kısalttı. Orospum benim erkekleri böylemi baştan çıkartıyorsun dediğimde evet abicim hepsi deli oluyorlar bana dedi. Deli olmamak elde değildi zaten. Kucağıma oturmasını söyledim ve kucağım sikimi götüne hizalayıp yavaşça kucağıma aldım. Artık içindeydim bu harika bir duyguydu.

Yüzü bana dönük şekilde kucağımda zıplıyor göğüsleri yüzüme sürttükçe deli oluyordum. Daracık göt deliğinde durmadan gidip geliyordum ve sonunda içine boşaldım. O gece sabaha kadar götünden kaç kere siktiğimi hatırlamıyorum ama sabah uyandığımda sikimi hissetmez hale gelmiştim. Orospu yalarken

   kopardı sanmıştım. Annemler tatilden gelene kadar 15 gün boyunca devamlı sikiştik. Şu anda hala sikişiyoruz. Arkadaşlar bence en güzel sex aileden biriyle yapılan sex. Hepinize tavsiye ederim. Bu arada ensest arkadaşlar bana hikayelerini gönderirlerse cevap alacaklardır görüşmek üzere bol sikişli .

   günler… :)Gönderen: Ensest Delikanli