o lise öğretmenimi nasıl unutabilirim ki

Selam ben hakan 18 yaşinda bir lise öğrencisiyim
hikayem benim süper sexy öğretmenimle ilgili öğretmenimin boyu 1.74 ama her gün topuklu ayakkabı giyiyo bu onu 1.80 1.82 gösteriyo gene bir gün topuklu ayakkabi ve süper bi mini etekle okula gelmişti ilk dersi bizeydi ben hemen arka sıralardan ne yaptiğim hiç görünmüyen bir yere geçtim hoca girdigimde benim oscar i çıkarttım hocayi görür görmez dimdik olmuştu hoca sınıfta ders anlatirken ben hocaya bakip 31 cekiyodum sonra tenefüs zili çaldi ben arkadaşlara biraz hastayim diyip çıkmadi hocada tahtaya bişiler yaziyodu sonra bi anda kalemi düşürdü eğildiğinde kilot giymediği ap acık ortadaydi ve amini süper bir şekilde görebiliyordum sonra bakip bakip çektim hoca bunu görmüş olcakki bi şey mi var diye sordu bense yok hocam biraz halsizim dedim tamam dedi sonra çıkışta sevgilimin evine gittim biraz konuştuk oral sex yapalimmi diye sordum oda olur dedi o benim aletimi yalarken ben se hocanin o mütiş amini düşünüyordum ve daha sonralari hocayla sex yaptiğimiz zamanida anlaticam….

Selam ben hakan 18 yaşinda bir lise öğrencisiyim hikayem benim süper sexy öğretmenimle ilgili öğretmenimin boyu 1.74 ama her gün topuklu ayakkabı giyiyo bu onu 1.80 1.82 gösteriyo gene bir gün topuklu ayakkabi ve süper bi mini etekle okula gelmişti ilk dersi bizeydi ben hemen arka sıralardan ne yaptiğim hiç görünmüyen bir yere geçtim hoca girdigimde benim oscar i çıkarttım hocayi görür görmez dimdik olmuştu hoca sınıfta ders anlatirken ben hocaya bakip 31 cekiyodum sonra tenefüs zili çaldi ben arkadaşlara biraz hastayim diyip çıkmadi hocada tahtaya bişiler yaziyodu sonra bi anda kalemi düşürdü eğildiğinde kilot giymediği ap acık ortadaydi ve amini süper bir şekilde görebiliyordum sonra bakip bakip çektim hoca bunu görmüş olcakki bi şey mi var diye sordu bense yok hocam biraz halsizim dedim tamam dedi sonra çıkışta sevgilimin evine gittim biraz konuştuk oral sex yapalimmi diye sordum oda olur dedi o benim aletimi yalarken ben se hocanin o mütiş amini düşünüyordum ve daha sonralari hocayla sex yaptiğimiz zamanida anlaticam….

valide de bir teyze kızı var evlerden ırak bir durum

Yaklaşık 10 senedir yaz aylarında izmirdeki teyzemlerin yazlığına giderim. Çok eğlenceli vakitler geçirdim. Orda ilk sex deneyimimide yaşadım. Annemin teyzesinin kızı var. Aynı ewde yan odalarda kalırdık. Onunla benden yaşça büyük olmasına karşın hep çok yakın olmuşuzdur. Hemen herzaman heryere

   beraber giderdik; plaja, diskoya, bar vs…

Birgün plajda otururken benden sırtına güneş kremi sürmemi rica etti. Bende seve seve kabul ettim. Bikinisinin üstündeki ipleri yavaşça sıyırdım kremlediğim sırtına narin yumuşak dokunuşlarla sürüyordum. Gözlerim birden dokunuşlarımda kabarmış göğüs uçlarına takıldı. Ben

   krem sürdükçe boynunu bir sağ bir sola sanki zevk almışçasına hareket ettiriyordu. Bende hoşlanmaya başlamıştım ve sikim dimdik olmuştu. O .

   bir anda bu kadar yeter değip bikinisini bağladı ve güneşlenmeye başladı.

Bir saat sonra falan eve geri döndük. O duş almak için hemen banyoya girdi. Ben peşinden üstkata çıkıp anahtar deliğinden gözlemeye başladım. Pürüzsüz vücudu, mükemmel göğüsleri her adamı azdırıcak cinstendi. Bu kısa göz temasından sonra bende banyoya girmeden önce birazdaha onu izzlemek istediğime karar verdim. O banyodan cıktıktan sonra doğru odasının önüne anahtar deliğine koştum. Tam havlusunu sıyırdığı zamana denk gelmişim, tam önümde domaldi ben biraz daha yakından göriyim derken kapı kolunu oynattım, oda farkına vardı. Bende hemen apar topar odama koştum. Yaklaşık 1 dk sonra seslendi ve odasına gelmemi istedi. Bende gitim, kapıdan bakan senmiydin diye hiç uzatmadan söze girdi. Ben utana sıkıla evet dedim. Yanıma geldi, dudaklarını boynumda hissettim. Içim kıpırkıpır olmuştu. Sıcacık dili sanki derimi kavuruyordu. Benim alet hemen tepki gözterdi, dimdik olmuştu.

Uçları dimdik olmuştu…Dudakları

   dudaklarıma geldiğinde ben de onun müthiş göğüslerini okşuyor, dilimle karşılık .

   vermeye çalışıyordum. Sütyenini çıkardım, müthiş göğüsleri karşımdaydı, uçları dimdik olmuştu. Dilimi onların etrafında yavaş yavaş dolandıryor, bazen hafif hafif dişliyordum. Onun da elleri boş durmuyor, benim sikimi şortumun üstünden sıvazlıyordu.

   Yavaş yavaş göğüslerini ordan göbeğini yalayalarak amına kadar ulaşmıştım. Giydiği daracık şort ve tanga nezaman çıktı hatırlamıyorum bile. Daracık amını yalıyor, mis kokusunu ciğerlerimin en uç noktasına kadar çekiyordum. O da kafamı daha fazla bastıyor, dilimi daha derinlere sokmamı istiyordu.

  

Birden ağzıma ılık ılık sıvılar geldi, sarsılıyordu, onu boşaltmıştım. Halbuki sadece klitrosiline bir iki dil darbesinden sonra olmuştu olan. Birden doğruldu ve sikimi ağzına aldı. Ilk başlarda ucunu delicesine emiyordu, .

   sonra sikimi nerdeyse boğazına kadar aldı. Her defasında daha derine doğru alıyordu. Ben daha fazla dayanamadım bütün spermlerini ağzına akıttım. Boşalmama karşı o durmuyor deli gibi yalama devam ediyordu sikimi. Yeniden bir sopa gibi olmuştu, birden `tamam hazır dedi, seni tamamen içimde istiyorum bana yavaşça gir` dedi. Ben de önce .

   sikimin başını amına dayadım, yavaş yavaş sokmaya başladım. Her cm`ni hissetmesini istiyordum.

Içinde birden kökledim, çığlık attı. Sonra pompalamaya başladım. Önce yavaş yavaş, sonra hızlı hızlı. 5-6 Dk sonra boşalıcağımı hissettim, ağzına verdim ve boşaldım. Bütün spermlerimi yuttu. 5-10 Dk

   beraber çırılçıplak yatakta yattık. Sonra o gene dikildi, benim aleti ağzına aldı. Yeniden uyuyan kurdu uynadırdı, bu sefer sikimi 2

   gögğüsünün arasına sıkıştırıp o şelikde sıvazlıyordu sikimi. Sikim bazen ağzına kadar geliyordu. Ufak dil darbeleri ile beni iyice uyarmıştı.

`Ben

   seni götten sikmek istiyorum` dedim, kabul etti, domaldı ve beni bekledi. Sikimin başını göt deliğine dayadım, yavaş yavaş soktum. Tamamını .

   içine soktum, götü çok dar ve çok güzeldi. O kadar dardı ki 15-20 gidip gelmeden sonra boşaldım. O bu seferden pek hoşlanmadı, bunu bidaha yapmalıyız dedi. Bende halim kalmadı yarın yaparız dedim. Kabul etti. Devamı için bekleyin… :)Gönderen: Aç Kurt

  

Teyzeme Dayanamıyordum

Selam ben malatya’da yaşayan iki kardeşli bi ailenin büyük yakışıklı oğluyum.Bu sitenin okuyucularından biriyim. Bende size teyzemle birlikte başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Yaklaşık bir hafta önce teyzem beni evine çağırdı. Teyzem yalnız yaşayan daha evlenmeyen 22 yaşinda sexi bir bayandır. Ben ona kendimi bildim bileli hastayım.Ben şu anda 17 yaşındayım.Biz teyzemle oturduk çay içtik biraz oturduktan sonra teyzem bana uykun mu geldi dedi? Bende evet dedim . Gittik yattık.

Benim aklım teyzemin bacaklarındaydı.İkimiz aynı yatakta yattık ben hemen ona sarıldım o da bana sarıldı. Ben uyuyor numarası yaptım ve teyzemin uyuduğundan emin olmak için seslendim cevap vermedi.Ben de bu fırsattan yararlanıp sarıldım hemen.Benim alet kalkıktı ben hemen dayadım teyzemin o dolgum kalçasına ve teyzemin haberi oldu ve sen hala uyumadınmı dedi. Beni öptü ve geri uyudu ben dayanamadım elimi teyzemin kalçasına götürdüm ses gelmeyince pijamamı indirip teyzemin üzerine yattim ve teyzemin uyanık olduğunu fark ettim ama niye hala kızmadığına şaşırdım ve anladımki o da bundan hoşlanmıştı.

Ben hemen onun kısa şortunu sıvadm ve kiloduna ulaştım teyzemden hala ses yoktu ve aletimi külotun arasından götüne verdim zaten odanın sıcaklığıyla terlemiştik ve poposu kaygandı hemen içine aldı aletimi .Biraz git gelden sonra hemen boşaldım içine. Teyzem kalkti ve bi yıka gel istersen dedi ben utandım tabi ama lavaboya gidip geldiğimde teyzem yatağın üstünde beni bekliyordu.Gerisini anlatmama gerek yok zaten çünkü ikimizde zevkin doruğun daydık başka ne yapabilirdik ki?

o gün doğum gününden çok sikişme günüydü diyebilirim

Söze nasıl başlıyacagımı bilmiyorum önce hepinize selamlar gönderiyorum hikayesi.org okurları,  okulun acıldıgı ikinci haftaydı her okul cıkışı gibi eve dogru geliyordum yolda bizim sınıfa yeni gelen dilanı gordum o gün okula gelmemişti okuldan kacmıstı yani yolda biraz sohbet ettik eve geldigimde ayrıldık ve bana dediki yarın bereber okula gidelim ben seni alırım dedi tamam dedim ertesi sabah evden dısarı cıktıgım zaman dısarıda beni bekliyordu okula gittik ve sınıfta yanyana oturduk
ders arası bana dediki cıktıgın biri varmı hayır dedim benimle cıkarmısın dedi ben şok oldum    ve teklifini kabul ettim cumartesi günü dogum günü partisi verecekmiş benide davet etti ve cumartesi günü evlerine gittim kapıyı caldım kapıyı dilan actı iceri girdigimde çogu kız arjadaslarıydı tabi erkek te vardı beni arkadaslarıyla tanıstırdı dilanla birlikte dans ettik cok güzel olmustu o gün parti bittigi zaman evlerinde yalnız kalmıstık
ona cok güzel oldugunu soyledim    o da bana cok yakısıklı oldugunu soyledi öpmeye kalkıştım .    bırakmadı ben onu biraz zorladım yine öptüm ve dudakarı öyle    sıcaktı benim dudaklarım sanki icinde eriyor gibiydi öpüsürken oksamaya basladım önce üstündeki tişortü cıkardm ve pantolonunu soydum tabi oda    bos durmuyor beni soyurdu yatak odasına goturdum onu yatakta once öpüstuk onra onu cırılcıplak ettim yalamaya basladım

Tadı Damağımda Kaldı

Selamlar. Ben, çok eskiden kızkardeşimle bir şeyler yaşamıştım. Ama çok küçüktük bunları yaparken. En son orta okul sonda hatırlıyorum. Fakat hiç aklımdan çıkmıyor. Kardeşimle bu halimle seks yapmak bende takıntı haline geldi.Lise hayatım boyunca fırsat kolladım. Hem çok istiyor, hem o bir adım atmadan bir şey yapmak istemiyordum.
(more…)