Lale İle Müthişti

Selam.Bu hikayemi ist şişliden yazmaktayım.Ben evin tek kızı olarak çok şımarık yetiştirildiğimden dolayı erkeklere karşı olan ilgim azalmış hemcinslerime yönelmiştim.Neyse ben hikayeme geçiyim.Bizim apartmanda oturan Lale adında çok güzel bir kız vardı.Annelerimiz komşu olduğundan onlar bize gelir biz onlara giderdik.Bu gidip gelmeler sırasında bende Lale ile konusur bazende şaka yoluyla el temasına geçerdim.

Bu şakalaşmalar sonucunda Lale olayı anlamış olucak ki bana o can alıcı soruyu yöneltti.”İlayda sen lezbiyen misin” dedi.Bende niye ki dedim.Görmuyor musun bi saattir şaka ile ellenmemiş yerimi bırakmadın dedi.Kalbimden vurulmuşa döndüm.ve evet ben lezbiyenim ve seni çok ama çok beğeniyorum dedim.

Ve şok olduğum cevabı aldım.”Bende”zaten o gunden sonra olanlar benim aklımı basımdan almıstı.Bulustugumuz ilk gun Lale yi soyup o daracık amını yalamaya baslamıştım.Oda bu sırada bos durmuyor benım göguslerimle oynuyordu.Daha sonra pozisyon değiştirip 69 pozisyonuna geçtik.Bu sefer ikimizde zevkler içinde kıvranıyorduk.Ben kaçıncı kez boşaldıgımı hatırlamazken Lale ninde zevke geldiğini anlamıstım. (more…)

Öğretmen Annem…

Selam sizlere annemle yaşadığım birlikteliği anlatacağım. Ben şuan 20 yaşındayım, yaşadığımız anlar bundan yaklaşık bir sene önceydi. Size daha çok annemden bahsetmek istiyorum, annem 41 yaşında özel bir okulda İngilizce öğretmeni, özel okulda çalıştığından kendi bakımına çok özen gösterir bundan dolayı vücudu halen çok çekici ve bakımlıdır.

Ben geçen seneye kadar annemin çalıştığı okulda okuyordum. Bundan dolayı dışarıda insanların ona

   nasıl baktıklarını çok iyi biliyorum. Hepimizin bildiği gibi öğretmen deyince akla ilk o dolgun kalçaları saran güzel etekler ve sexi çoraplar gelir. Benim annemde bu yönüyle öğretmenliğinin hakkını veriyordu ve giydiği eteklerle vücudunu eniyi şekilde insanların beğenisine sunuyordu.

Okuldaki tüm

   öğrenciler annemin bacaklarına ve dolgun kalçalarına yakın olmayı bir şans biliyordu ve eminim ki derslerde binbir numarayla ona dokunma fırsatını

   yakalıyorlardı. Sınıf arkadaşlarım bile zaman zaman benim varlığımı unutup onun seksi bacaklarının nasıl okşanacağı hayallerine düşüyorlardı.

Bense geçen seneye kadar yanı başımdaki bu olaylara çok anlam veremezdim. Yani yanı başımdaki bu güzelliğe annem olduğundan çok ilgi duymamıştım ama annemin bu

   teşirci tavırları beni bile etkisi altına almış ona karşı ilgi duymama yol açmıştı.

Okula her sabah annemin arasıyla giderdik bu sırada ben bacaklarına bakmayı artık bir şans biliyordum ve okulun dokunmak için yanıp tutuştuğu o bedene rahatça bakabiliyordum.

Birgün okul .

   çıkışı annemi arabanın yanında beklerken o yanında bir öğrenciyle gülerek arabaya doğru yaklaşıyordu, duyduğum kadarıyla bir yemekle ilgili konuşuyorlardı. Annem neyse sonra görüşürüz diyip arabaya bindi yolda giderken kimdi o dedim annemin biraz gülümseyip ne yoksa kıskandın mı?

Demesiyle ben

   şaşkın bir ifadeyle okulda herkesin sana nasıl baktığının farkında mısın dedim. Oda bunun farkında olduğunu zaten insanların ilgisini çekmek için

   tüm bunları yaptığını söyledi. Eve vardığımızda ikimizde susmuştuk salona geçip öylece beklerken ben anneme sen sadece onların değil benimde ilgimi çekiyorsun dedim.

Annem şaşkın bir halde nasıl yani dedi, oğlumda mı benle olma hayalleri kuruyor! Ben tam öğle değil ama senin davranışlarından giyiminden ve en önemlisi giydiğin o çoraplardan bile etkileniyorum dedim. Sen evde yokken onlara bakmak ve onları senin üstünde olduğunu düşünüp hayal kurmak beni etkiliyor.

Bu konuşmalar acayip sakin bir havda ama ağızdan çıkan her sözle daha da karışıklaşıyor ve heyecan veriyordu. Annem birden odasına doğru yöneldi ben .

   öylece kalmıştım biraz bekleyip yanına gittiğimde eteğinin aşağıya doğru kaydığını gördüm kayma sırasında o çoraptan çıkan ses beni uyarmaya yetmişti annemi uzun süreden beri ilk kez yarı çıplak görüyordum.

Yanına

   yaklaşıp öylece bekledim birbirimize bakıyorduk o an dudaklarımız birleşti ve uzun süre öylece dudaklarımızın birbirini tanımasını bekledik. O öpüşmenin etkisiyle

   kendimizi yatağın üstüne bıraktık dizlerimizin üstünde birbirimizi okşuyorduk öpüşmemiz halen sürüyordu ben yavaşça annemin kulak memelerini ve boynunu öpmeye başladım benim bu hareketimle annem saçlarımı okşamaya başlamıştı.

Anneme duyduğum ilginin neden bana daha çekici geldiğini şimdi daha iyi anlıyordum yapılan her hareket içgüdüsel olarak karşılığını buluyordu ve bu hassas noktaların uyarılmasına neden oluyordu.

Birbirimizin vücudunu artık iyice tanımıştık annem boynunun öpülmesinden çok zevk alıyordu, onu kucağıma oturtup göğüslerini okşamaya başladım yavaşça oradan boynuna doğru dil darbeleriyle çıkarken annem başını geriye

   atmış bütün vücudunu bana bırakmıştı ve ritmik bir şekilde dansa benzer hareketler yapıyor, bu esnada benim cinsel organım onun amıyla temas ediyordu

bu ikimize de acayip zevk vermişti annem o ritmik hareketlerle doyumsuz bir orgazm yaşadı bende kendiliğimden birkaç kasılmayla boşalmıştım. Ogün daha fazlasını yapmadık yani cinsel organlarımız direk bir birleşme yaşamamıştı. Ama buna rağmen çok fazla zevk almıştık. Bu yaşadıklarımızı ilk anlatışım eğer beğenilirse devamını anlatacağım…Gönderen: özgür çocuk

Eşleri değiştirdik

Ben cok fantezileri olan biriyim ve 30 yasindayim evlendim evlendikten sonra turlu duygulara kapildim ozellikle evlendigim kadinin baskasiyla sex yapmasini cok istiyordum ve gunlerden bir gun bunu esime sotledim oda bana neden olmasin dedi bu fikrimi bir arkadasada soyledim oda benim dusunce (more…)

liseli mini etekli lolita kızı her pazar arabada sikiyorum

anlatacağım hikaye gerçek yalan diye yazmıcam doğru bi hikaye bu siteye son 1 aydır takılıyorum güzel hikayeler var. Nese yeni kayıt oldı-um benim başımdan geçen çok hikaye var bir sürü kızla birlikte oldum nese anlatmaya başalyım.
PAzar günüydü lisesi bi sevgilim vardı bir aydır görüşmüyorduk sadce telefonda konuşuyorduk.arabamı aldım gezşyordum ve canım skılmıştı kimse yktu bu sevgilimle telefonda baya bi sex konuşuyorrduk sevgilim bigün lütfen beraber apalm diyodu hep ve o günün bugün olduğunu tahmin ettim aradım onu aldım şehrin dışına doğru çıktık.Arabayı sakin bi yere çektim . sevgilim hayatında öpüşmemiş birisydii ama ben öğretmişdim ona arabada zamanla sex konlarına deliıyodum çok utanıyodu belliydi.Bi an dudağına yapıştım çok güseldi ama göğüsleirni okşamaya başladım süperdi ilk göğislerine okşuyodum taş gibiydi üstünde bi badi vaRDİı. Çıkardım yukarı doğru bembeyaz dı ikide yalamaya başladım deli gibiydi zevk aldığı belliydi duramıyodu ben göğüslerini yalarken oda benim kulak mememi yalıdu bi on 15dk yaladım belkide sonra arka koltuğa geçelim dedim geçtik üstünü tamamen çıakrdım sevişiyduk işte aşkım bunu istiyorum hadi devam et dedikce daha çok azıyodum pantolunuda çıkardım sonra bnde üstümü çıkardım etrafa baktım önce kimseler yoktu. (more…)

Kanlar Akıyordu

Benim adım Merve 17 yaşındayım.Liseye gidiyorum.Geçen sene yasadığım bir olayı anlatıcağım.Aralık ayında adet oldum ondan 1 hafta sonra bizim okuldaki Murat diye bir çocukla ilk once Oral Seks yaptım.Cok büyüktü yutabildlğim kadar yuttum.5 gün sonra Murat beni evine çagırdı.Eve geldimde Murat porno seyredip 31 çekiyordu.Murata napıyorsun dedim döllerini boş yere harcama gel beni sik dedim.ilk once sakso çektim sonra amıma verdi.Amımdan kanlar aktı.Çok şaşırdım

arkadaşlarım 2 dakika sonra geçer demişti ama 15 dakika sürdü.Yarrağını amcığıma soktu.Agzıma boşaldı.1,2 saat kadar seviştikten sonra ben eve gidicekken babası geldi.Bizi çırılçıplak gördü babası hiç bi şey demedi bende sikicem yoksa annene söylerim dedi.Muratın babasının ilk once taşaklarını yaladım sonra da amcığıma aldım cok ama cok sertti.Süper bi duyguydu o da ağzıma boşaltı yutabildiğim kadar yuttum.ama babası yeni geldiği için zevke varamamıstı ogluna ;sen gec biraz dinlen ben hallederim dedi muratda iceri giecti artık

yalnızdık babası meme uclarımı yalamaya bacaklarımıa ellemeye parmaklamaya baslamıştı.ben de elimle sikini oksuyordum sıkyle amıma sürtmeye baslamıstı artık dayanamıyor bana sok diye bagırıyordum oda dayanamıyordu ve bozulmus amıma koklemeye baslamıstı o sırada muratda gelmis bize bakıp otuzbir cekiyordu biraz sonra babası titreyerek bosaldı murat henüz bosalmamıstı ona da ben yardım ettim baba ogul beni sikmenin verdigi hazla espriler yapıyor sakalasıyordu

(more…)