Ikiz Ufaklıklar

Selam sizlere anlatacam hikaye gerçektir.yaşım 21 anlatacağım olay bundan iki sene önce gerçekleşti.amcamın ikiz kızları var şu anda ortasona gidiyorlar.bir gün memleketten telefon geldi dedem rahatsızlanmış.bu arada amcam ben babam hepimiz aynı nalbur dükkanında çalışıyoz.

neyse olaya geçeyim.ikizler okulu olduğundan ben

   dükkanda kalmam gerktiğinden ablamda çalıştığı için memlekete gidemedi.cumartesi akşamı herkesi yolcu ettik evde oturmaya başladık.sabah oldu ablam işe gitmişti.evde üçümüz kalmıştık.ikizler oyun oynuyolardı .

ikiside çok güzellerdi fazla gelişmiş değillerdi ama yüzleri çok tatlıydı.bana gelip ali abi sende bizle oynarmısın dediler.ne oynuyacağız dedim onlarda evcilik dediler küçükken ablamla oynardık ama fazla ileri gitmewzdik.neyse ben baba olacaktım semanur anne sedanurda bizim çocuklarımız

   olacaktı.neyse işe gidip gelmeler felan derken akşam olmuş güya yemeğimizi yeyip yatacaktık.

oyun yavaş yavaş hoşuma gitmeye başlamıştı.ben elbiselerimle yatağa yattım.semanurda bana napıyosun dedi hiç elbiselerle yatılırmı.ben de soyunup sadece boxerle yatgağa girdim.oda sadece kilot ve sütyenle geldi yanıma yattı.

benim alet iyiden iyiiye kalmıştı.hele küçk kalçalarını bana doğru getirince iyice kalktı .

   onun götüne değmeye başlamıştı.anlamış olmalı ki iyice götünü sikime dayamıştı .demek küçük kız oyun istiyo heee!!kendime doğru çevirdim bunu bir elimle sütyenini çözdüm bir elimlede kalçalrını elliyordum

göğüsleri mandalina büyüklüğündeydi.çok tatlı gözüküyordu.bir ufak öpücük kondurdum göğüslerine o gözlerini kapamış herşeyini bana teslim etmişti kilotunu aşağıya indirdim

her amına attığım dil darbelerin de sema kendinden geçiyodu.kafaya koymuştum ,kızlığını alacaktım artık bir daha ki sefereGönderen: fakülteli

Beklenmeyen Taciz

Ben Ankaradan yasinxy takma adlı 18 yaşında biriyim..gerçek adımı boşverin..

Lafı uzatmayacağım…Bu olay bugün başıma geldi..Ben Gazi de okuyorum ve bugün harcımı yatırmak için Demetevlerdeki Akbanka geldim ve numara aldım.

.

Numaramı beklemeye başladım, 23 kişi vardı bana kadar….ayakta duruyordum, zaten banka küçük olduğundan oturma yeri yoktu…10-15 dakika geçti aradan, önüme iki kadın geldi..Birisi 34-35 yaşlarında diğeri de ondan biraz büyüktü..Ben arkamdaki duvara yaslanmış ve gözümü kapatmış bekliyordum..Sabah olduğundan hala uykuluydum..

Önümdeki kadınlardan biri benim önüme çok yakındı..Ben kadına baktım ve annem yaşında kadın dedim ve fazla ilgilenmedim..Ama kadın önünde yer olduğu halde bana kıçını yaslamaya başladı..Ben bu sefer gözümü açtım ve kadına baktım..Kadın 35 yaşlarında vardı , ama sarışın ve büyük kıçlıydı..doğrusunu söylemek gerekirse eğer bir adam akıllı makyaj ile kadın heralde 18 kız gibi görülebilirdi..

Neyse kadın iyice yaslanmaya başladı bana..Ben tabiki her erkek gibi uyarılmaya başladım..Kendimi çekmeye çalışıyordum ama kadın sanki gıcıklığına üstüme geliyordu..

Yanımda başkaları olduğundan yerimden fazlada oynayamıyordum…Yanımdaki yaşlı amca bana tip tip bakıyordu..

Ben çekiliyordum kadın geliyordu..Bende şeytan benden gitti dedim ve kadına iyice dayamaya başladım..Heralde birazdan kadın dönüp bana tokadı yapıştırır ve beni rezil eder diyordum kendi kendime…Ama kadının umrunda değildi…5 dakika öylece durdu, tabi benimki artık kadının kıçına giriyordu..

Pantalonu üzerinden kadını beceriyordum..Artık dayanamadım ve boşaldım..Önüm kasılıyordu ve kadın artık farkeder dedim ama kadın arkaya hafifçe baktı ve gülümsedi..

Elindeki sıra numarasına birşeyler yazdı..Sonra sıra ona geldi ve işlemini yapmayan gitti.

Ben bu arada önümü kapatmakla uğraşıyordum…

Kadın birkaç dakika sonra yanıma geldi ve elindeki kağıdı bana verdi..Sıra numarasını çaktırmadan veznedara vermemişti..Kağıdı bana verdi ve gitti.Ben kağıdı okudum, kağıtta…”Benim kocam kamyoncu, ondan onu ancak yılda 2-3 ay görüyorum..Ondan böyle birşey yaptım, bunu bilesin..Ben orospu değilim” yazıyordu..

Ben şaşkınca kağıdı cebime koydum ve sıramı beklemeye devam ettim..Bana 4 kişi kalmıştı…O arada yanımdan 2 kız geçti , fena değillerdi..Ama hala demin yaşadığım olayın etkisindeydim..Kızlar bana göğüslerini sürterek geçiyorlardı, bir oraya bir buraya gidiyorlardı…..

Bir ara durdular ve bana baktılar, birinin gözü benim önümdeydi..Sürekli oraya bakıyordu..

Ama ben kızların yanında anneleri var diye bir şey yapmıyordum, yoksa o kızlarla çoktan tanışmıştım ve onlarıda düzmüştüm..Heralde kızların amacıda zaten belliydi…

Neyse parayı yatıdım ve bankadan çıktım..Hiç böyle başıma birşey gelmemişti bundan önce…İnanılması zor ama bu hikaye gerçektir….Ancak insanın başına 100 yılda bir gelir…….

lise arkadaşım esra üniversite de karım gibi olmuştu

selam adım selım.22 yasındayım.bu sene unv.2 sınıfı bıtırdım 3 e gectım.
2 sınıf okurken benım okudugum bolume memleketten lıseden arakaşım esra gelmıstı.onu gorunce sasırmıstım.lısede pek fazla samımıyetımız yoktu.ama gurbette helede okulun ılk gunlerı kımseyı tanımadıgından bana yaklasmıstı.
sonra ders notları kıtyaplar falan derken ııce yaklastı bana.ben ewde kalıyodum ogun de ew bostu yalnızca ben vardım.dedım gelewe gidelım sana notları vereyım hem de sen bı yemek falan yap yemek yıyıelım aksam be senı yurduna bıkarımım dedım.tama dıye cevapladı.
sonra notları verdım buna ve makarna yaptı bu onu yedık.saat aksam 9 falan olmustu. dedım filim var izleyelımmı.olur dedı 2 tane yenı fılım vardı ben de.dvd ye koyduk ızlemeye basladık.ilk filimın 1.cdsı bıtmıstı kı ben uzerımı deiltirmek için izin istedım ve sort giydim.ama esra kot pantolonla kalmıstı.neyse sana sort yada esofman verıyım giy rahat ed dedım.yok dedı.altında sort gibi bi kilotu vardı ben bunnla oturuum dedı.benım de hosuma gitti bacaklarına ve götune bakıyorum.neyse 2. filim korku filimıydı.
bu cok korkmustu ve basını gögsume yasladı ben de elımı omzundan attım bunun.cok korkuyorum demıstı.ben de korkmaması gerektıgını ve sadece fılım oldugunu söledım.bu arada göguslerını ızlıyordm ben filişmden daha cok.neyse selım dedı sen olmasan ben burda tek basıma napardım dedı ve benı optu.sonra ben de onu optum.
filim izlerken sureklı o benı ben onu opuyordum ama yanaktan tabıkı.sonra ben bunun dudukalarına yapıstım ben koltuga yasladım.once cırpınmaya basladı ama bııraktı kendını.deli gibi öpüşüyoduk.sora kulagıma senı sevıyorum dedı.neyse ben uzerındekı bady yı cıkarım ve sutyenı cıkarım memelerı yalıyodm.meme uclarına dıl darbelerı vurdukca bu ınlıyorudu.bır yanadan amını oksuyor o da benım yaragımı oksuyordu.altındakı kılotuda cıkarında bembeyaz amı karsımda sulanmıstı.yalamaya basladım bu zevken ınlıyorudu.ahhhh ohhhhhdıye.basımı bastırıyordu amına. sonra yataga gecelım dedım.yataga yattım ben bu yaragımı yalamaya basladı.sonra bosaldım ben bunun azına ve gitti kustu. geldıgınde ıstemıyorum artık yeter bu kadar dedı.ama ben onu sıkmeden göndermeye nıyetlı deildim.bu tam toparlanıken arkasında sarıldım kalmıs sıkım götune degiyodu.bir edlımde amını oksuyodum bı elım de memelerındeydı ve boynunuda yalıyorudm (more…)

fahişe ablamı başkasının altındayken izledim

merhabalar.benim 23 yaşında bi ablam var.165 boyunda 50 kilo civarı.götü başı bi oynar.yani oynak bişey.ama götü ve memeleri cok güzel.acık giyinmeyide sever.fazla giymesede minietek giyer.gögüs dekoltesi olan şeyleri giymeyi cok sever.bende markette calışıyorum.saat 10 bucukta işten cıktım eve gidiyordum.evin yakınlarda buyuk bi insaat var yarım kalmış.onun önünden gecerken bikac ses duydum.anladım icerde ne olduğu görmek icin iceri girdim.sessiz sessiz.3 kata cıktığımda gördüğüm manzara ile şoke oldum.gizliden izlemeye başladım.içerdikiler hergün gördügüm abi dediğim ismail ve şahin aralarındakide ablam.ismail duruyor.şahinse ablamın ağzına vermiş yalatıyor.sonra şahin kalktı ayağa ablamı domalttı yavaş yavaş amına soktu.ablam fazla ses cıkarmıyordu belli bisüredir burda sikişiyolardı.şahinin yarrakta baya kalın ve uzundu.biraz siktikten sonra boşalmadan cıktı.ismail sen gec dedi.ismail bu seferde amına soktu.biraz gitgelden sonra ismail boşaldı.ablamın ağzına verdi.ablam domalmış vaziyette duruyordu.şahin göt deliğine sokmaya calıştı.biraz uğraştı ama sonradan soktu.ablam hala ismailin yarrağını yalıyodu.cok tahrik oldum ama tuttum izlemeye devam ettim.şahin birden hızlandı ablam cıkardı yarrağı ağzından yanıyo hayvan yavaş dedi ilk defa orda duydum sesini.şahin yavaşladı ve boşaldı.prezervatif vardı sikinde onu cıkardı yenisini taktı.sonra ismail yere uzandı.ablam sikinin üsütne oturdu.bikere hepsi amına girdi.eğildi ismail memlerini yalamaya başladı.şahinde gecti arkasına götüne soktu sikini.sonra yavaş yavaş haraket etmeye başladılar.girip cıktıkca ablam ıhhh diye sesler cıkarıyodu.hem amını hem götünü aynı anda siktiriyodu.tam orospuydu.sonra boşaldılar ablamda boşaldı.tangasını giydi.sütyen zaten yokmuş. (more…)

Tatlı Bakire

Selam. Ben 18 yaşında üniversiteye yeni başlayan bir gencim. Geçen gün başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben yaklaşık 12 senedir şu an oturduğumuz evde yaşıyorum. Dolayısıyla komşularımızı çok iyi tanıyorum. Bizim komşuların kızlarının hepsi taştır ama bi tane var ki beni deli ediyor. Küçükken oynadığımız masum oyunlarda onu hep ellerdim ama küçüğüz dedik ya annamıyoduk. Neyse ben liseye başladığımda onda inanılmaz bi değişim olmuş ve göğüsleri oldukça
(more…)