Mecidiye köy Otobüsü

Slm.daha önce size mesaide nasıl sikildiğimi anlatmıştım.şimdide belediye otobüsünde nasıl tacize uğradığımı anlatacağım.Her sabah olduğu gibi bu sabahta işe gitmek için otobüs durağına geldim.bilirsiniz sabahları otobüsler tıklım tıklım dolu oluyor.Mecidiyeköy otobüsü geldi otobüsün içi tıklım tıklım dolu zorla bindim.Arkamdanda iki adam daha bindi.Unutmadan söyleyim o gün üzerimde siyah bir bady altımdada yazlık beyaz ince keten pantolonum ve beyaz tangam var.pantolonum dar olduğu için bütün hatlarım çok net gözüküyordu.neyse otobüs sallandıkça arkamdaki adamlarla ister istemez temas ediyordum.

Bir ara arkamda bir sertlik hissettim.kafamı çevirip baktığımda adam istemeyerek sürtündüğünü ifade eder gibi hareket yaptı.ben yine birşey yokmuş gibi önüme döndüm.otobüs sallandıkça adam resmen beni ayaküstü sikiyordu.ben de artık bu sert darbelere karşılık verdim ve götümü adama iyicene yasladım

adam daha da cesaretlendi ve parmaklarıyla amcığımı ellemeye başladı.beni ateş basmıştı her tarafım titriyordu tangam sırılsıklam olmuştu.dayanamadım.elimi adamın sikine attım.15 cm kadar vardı ama çok kalın bir sikti elimle adamın sikine 31 çektim.

adam hırlamaya başlamıştı.2 dakika sonra avuçlarımın içine döllerini bıraktı.çantamdan ıslak mendilimi çıkarıp elimi sildim.zaten son durağada gelmiştik.otobüsten inince adam yanıma geldi.istersen benim evimde devam edebiliriz dedi.bende şimdi olmaz ama sana telefonumu vereyim dedim.beni dudaklarımdan öptü ve ayrıldık.

mature sex hikayeleri

mature sex hikayeleri yaşlı kadınların sex hikayeleri yaşlı sex hikayeleri ve olgun sex hikayeleri bu bölümde yer almaktadır

kocam askere gitmişti ve bende akıl almaz derecede azmıştım ne yapsam diye düşünürken..

Merhaba ismim Pelin 2 yıllık evli bir bayanım evlenirken eşim daha vatani görevini yapmamıştı okulunu bitirdikten sonra iş bulup çalıştı    ve kısa dönem askerlik için 10 ay vatani görevi olan diyarbakıra gitti eşime doyamadan askere gitmişti iş yerinde arkadaşlar takılıyor    kız nasıl dayanıyorsun yeni evlisin daha diye takılıyorlardı geceleri gerçekten yalnızlık çekilmiyordu askere gideli 1 ay olmuştu ama birde bana sorun 10 yıl gibi gelmişti telefonlarla kendimizi avutuyor dağıtım iznine geldiğinde 10 gün izin aldım ve deliler gibi boş gecen    zamanımı değerlendim eşim de memnundu bundan fakat arada birde çıkalım dolaşalım arkadaşlara gidelim diyordu ama ben onu istiyordum ve izin bitti ayrılık vakti gelmişti eşim gitti bende iş yerine döndüm arkadaşlar gene takılmaya başladılar kız pelin 10 gün neler yaptın dediler yüzüm gülüyordu ilk zamanlar ama aradan 1 hafta geçti gene aynı duruma düşmüştüm geceleri mastürbasyon yapıyor eşimi arıyor telefonda sevişiyorduk bazen n arıyordum aradığım zamanlar onunla konuşurken elim istemeden .    bacak arama gidiyor okşuyordum patronum müdürüm hale hanım bu halimi fark etmiş olacakki beni yanına çağırdı seni 1 haftalığına Ege ve akdenizde müşterilerimize yeni ürünlerimizi tanıtmak için gönderiyorum hem tatilde    yapmış olursun dedi. İlk olarak İzmir oradan Muğla ve Antalya gidecektim şirket uçak biletimi verip uçakla İzmir gittim ve bir .    araba kiralayıp müşterilerimiz olan bir kaç firmaya ziyarette bulunup yeni ürünlerimizi ve taleplerini almaya başladım
İzmir gerçekten güzel bir şehirdi hele erkekleri çok çapkın bütün gezdim ve otele geldim çok sıcaktı ve hemen kendimi otele atıp bikinimi giyip havuzun kenarına    geldim ve kendimi sulara bıraktım ilk defa tek seyahat etmenin .    zevkini yaşıyordum gece olmuştu akşam yemeği için üstüme rahat şeyler giymiştim penye etek ve üstüme tişört havuzun kenarında bir masaya oturup yemek yemeye başlamıştım müzik çalıyor herkes eğleniyordu çiftleri görünce sarmaş dolaş dans edişleri gene boşlukta hissettim kendimi bir sigara yakıp içmeye başladım ben hayaller kurarken bugün ziyarette bulunduğum . (more…)

Yengemin Kızı.!

Ben 22 yaşında bir delikanlıyım. Siyah ince çorap giyen bayanlara bayılırım. Yengem ve kızı da öyle, hastayım ikisine de ama bir türlü sikemedim. Bir gün evde yalnız başıma otururken kapı çaldı. Gelen yengemin kızıydı. Arasıra bize gelirdi ama ben hiç bir icraat yapamazdım. Kardeşiyle beraber gelmişti. Kardeşini bize koyup annemle yengemin gittiği misafirliğe gidecekti. İçeri girdiler. Bana üniversiteye hazırlık kitabı varsa varmemi söyledi. Kardeşi evin içinde dolanıp duruyordu.

Onlar salonda otururken öteki odaya kitap almaya gittim. Yengemin kızı arkamdan geldi.çıkarttığım kitaplara bakıyordu. Bir anda aklım başımdan gitti. Çok seksi giyinmişti. İncecik siyah çoraplarını okşamak istedim biran ama yapamazdım. Bağırırsa kardeşi anlayabilirdi. Gerçi küçüktü ama olmazdı. Konuşup anlaşmaya karar verdim. Ona sevişmek istediğimi söyledim. Kardeşim var olmaz dedi. Bu beni umutlandırmıştı. Demek ki kardeşi olmasa sevişecekti.

Külotunu da indirdim…Olsun dedim ben onu oyalarım. Salona gittim, dolaptan aldığım oyuncakları çocuğun önüne döktüm. Hadi bunlarla oyna dedim. Yanına geldim kapıyı örttüm. Kardeşin tamam hadi işe başlayalım dedim. Olmaaz filan dedi ama onunda canı istiyordu belliydi. Yanına yanaştım, hafifçe yanaklarından koklamaya başladım. Yapma filan derken oda zevke geldi. Sonra bi anda beni itti. Hayır yapamam dedi. Bişey olmaz dedim bacakalarını okşayarak. İyi ama fazla ileri gitmek yok dedi. Tamam dedim. Eteğini sıyırdım kilotunu indirtmedi, o zaman göğüslerini bari aç dedim tamam dedi.

Yanaklarından dudaklarına geçtim. Yılların azgınlığıyla somuruyordum öpüştükçe zevke geliyordu. Derken göğüslerine indim yaladım ağzıma aldım 10-15 dakaika emdim. Sonra bütün vücudunu yavaş yavaş soymaya başladım, tepki göstermiyordu. Kilotu hariç herşeyini soydum.deli gibi sevişiyordu. Derken kilotunuda indirdim amını yalamaya başladım, altımda kıvranıyordu zevkten. Vücudunda yalamadık öpmedik yer bırakmadım. İkimizde çırılçıplaktık. Sonra üzerime çıktı. Memelerini ağzıma getirerek emmmmmm, emmmmmmmm diye inledi.bütün gücümle emiyordum.

Sonra kalktı kucağıma oturdu, boşalmıştım ama tekrar kaldırıp tekrar sikmem lazımdı. Kucağıma oturdu, bacaklarını okşamaya devam ettim. Doyasıya sikiştik. İşmiz bittiğinde ona annesinide sikmek isteğimi söyledim. Bunun olabileceğini söyledi. Ben seni ararım dedi gitti. Yengemi nsıl siktiğimi başka yazımda anlatırım…

Manavgatli 20lik Lolita

bundan 4 ay önce antalyada arkadaşlarla bekar ev tuttuk ordan burdura geçtik benım arkadaşım memetın manavgattan tanıdığı bir kız vardı aradı antalyaya gelecem sizde kalabilırmıyım dedi bizde tamam dedık geldi onu otogardan aldık eve getırdık kaç gece misafir oldu dediki ben kız arkadaşımla onun memleketine gidecem bir kaç gün kalıp gelırım dedi tamamj dedık o gittikten sonra memet te gitti kaldık iki kişi 1 hafta sonra telefon açtı kız arkadaşımla beraber gelecez olurmu tamam dedım