Ben Bahar, benden hikaye beklemeyin, bu sadece gerçek bir olay ve benim başıma geldi. Yazın bir kız arkadaşımla kız kıza Çeşme\’ye tatile gittik. Ne yalan söyliyeyim yakışıklı biri ile tanışırsam onunla sikişirim diye tabi aklımdan geçiriyordum ama öyle bir arayış içinede girmeyecektim.

Hikayenin devamını oku »

Merhaba ben malatyadan esra şu an 21 yaşındayım. Hikayem bundan üç yıl önce ceryan etti ve ben o sıralar halen kızdım. Benim ayşe adında beraber okuduğumuz bir sınıf arkadaşım vardı. Bütün hikaye zaten bu kızın sayesinde başladı.
Beni ders çalışmak için evine çağırdı. Bende babamdan ayşe lerde kalmak ve ders çalışmak için izin alıp onlara gittim. Saat 23:30 a kadar ders çalıştık birlikte. Artık ders çalışmak bayağı sıkmıştı. Ya bize yorgunluğumuzu atacak bişeyler düşünde yapalım dedim.
O da benim dergilerim var, onlara bakalım dedi, ben de olur dedim. Biraz sonra elinde dergilerle geldi. Bi bakayım derken hepsinin porno hem de hard porno olduklarını gördüm. Beraber olumaya başladık. Ben hemen amımla oynamaya başladım. ayşe de beni seyrediyordu. ayşe gel sevişelim dedi bende    olur deyince hemen soyunmaya başladık. Birkaç dakika içinde ikimiz çırılçıplak kalmıştık hemen dudak dudağa öpüşmeye başladık.
Biraz sonra benim göğüslerimi yalamaya başladı ve sulanmış amıma doğru inmeye başladı. Artık hem .    amımı yalıyor hemde parmaklarını arkama sokmaya çalışıyordu. Ben zevkten inlemeye    başlamıştım. Iki kere boşaldım. ayşe ise yalamaya devam ediyodu. Asıl olanlar bundan sonra oldu. Zaten. Biz sevişmeye devam ederken birden kapı açıldı ve içeri giren ayşe nin abisi murat tı. Direkmen söylediği tek laf sizi 5 dakika sonra yatakodamda görecem.
Hikayenin devamını oku »

Merhaba ben Adanadan Onur. Bizim apartmanda tam altımızdaki katta oturan Behiye adında, yüzü o kadar güzel olmasa da dipdiri göğüsleri,

yuvarlak dik kalçası ve harika dudakları olan tam sikişmelik bir kızdı. Kafaya koymuştum, ne yapıp edip onu sikecektim! Derken bir gün bu kıza çıkma teklif ettim. Kabul etti ve çıkmaya başladık Bir kaç buluşmamızdan sonra artık onu iyice kafaya almıştım. Hatta öpüşüp elleşmeye başladık. Onu sikmemek için kendimi tutuyordum ama onu ürkütmemeliydim. Aradan belli bir müddet zaman geçtikten sonra artık

benim de dayanacak gücüm kalmamıştı onun da öyleydi. Bir gün Behiyeciğim! Seninle bir çılgınlık yapıp saat 01:00 da parkta buluşalım .

mı?” dedim. Bu park sevgililerin orada buluşmasıyla ünlüydü. Neyi kastettiğimi pekala anlamıştı. Bu lafın üzerine birden evet cevabı vererek beni şaşırttı. Demek sikişmeyi benim kadar o da çok istiyordu. Derken parkta buluştuk. Bir bankın üzerine oturup havadan sudan konuşuyorduk. Derken öpüşmeye başladık. Ben onun göğüslerini ve kalçasını deli gibi mıncıklıyor .


Hikayenin devamını oku »

Bir işyerinde sekreter olarak çalışıyorum. İşyerinde iki tane yakışıklı delikanlı vardı. İkisi de iyi arkadaştılar. İkisine de aralarını bozmamak için pas vermedim. Bir gün yemekhanede, bir Romen kadını kiralayıp ikisi beraber nasıl siktiklerini konuşurlarken kulak misafiri oldum. Birden her tarafım yanmaya başladı. Neden olmasın idi?

Bir yolunu bularak ikisine de aynı yerde randevu verdim. O gün erkenden oradaydım. Beklerken de onların aletlerini düşünüyordum. Düşündükçe de amım sulanıyordu. İlk önce Salih geldi. Hemen arkasından da Recep. İkisi de birbirini görünce çok bozulmuştu. Hemen olaya müdahale ederek, “İkinizle de sevişmek istiyorum” dedim. “Uyar” dediler.Benim evime gittik. Girer girmez üçümüzde soyunmaya başladık. Çırıl çıplak kalınca aralarına girip aletlerini elimle kavradım.


Hikayenin devamını oku »

meraba ben konyadan mehmet size başımdan geçen bir olayı anlatacağım ben 21 yaşında uzun boylu geniş kaslı daha dorusu her genç kızın hayal ettği 1 erkeim 1 gün kız kardeşim erkek arkadşının onu aldattığını ve onunla cnsel ilikide yaşadını söyleyen 1 msaj yazmış bn bunu onun telefonunu karışturuen buldum esra adınada 1 arkdaşına yazmış neyse buu olaydan sonra kan beynime sıçradı çok sinirlendim ve acilen 1şeyler yapmak istiordum kız kardeşim banyodaydı ve çıkkmıştı tam anlamıyla sikim kazık gibi olmuştu temin kızdığım kız KArdeşime şimdi garip duyguar besliordum daha önce hiç 1 kızla beraber olmamıştım ama sadece yalattırmıştım neyse kız kardeşim bna çok entereasan 1 şekilde baktı nieti bozmuştum artık hiçbirşey umrumda deildi telefonunu ellimde görünce abi onu neden aldın dedi bnde demek arkdaşınla cinsel ilişki yaşadın he bna tuhaf tuhaf baktı ve abi istemeden oldu filan demeye başladı ve bn anlamam seni br tek şartl affederim bna kendini siktireceksin bu dedime çok kzdı ve olmas filan dedi bn dahada azmıştım pekale ozmn bu msajı babam gösterrim die tehdit ettim ama


Hikayenin devamını oku »

porno izle
the sex factor